کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تصمیمی که گرفته شد فقط حال منو بدتر کرد...داغووووووونم خدایاااااااااا... داغوونتر از هر وقتی
تموم میشه همه چی.....خلااااااااااص
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 21:44
کاش وجود نداشتی
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 21:44
دلم واسه همتون تنگ شده....
چند وقتیه به سرم زده که خودمو راحت کنم....کی گفته خودکشی کار آدمای ترسو و بزدله؟؟ خودکشی واسه کسیه که به آخرین نفطه ی زندگیش رسیده...
من به آخرش رسیدم....دوستتون دارم
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 21:44